БЕЗМИТНО – Поръчките са безмитни и ще бъдат доставени директно до вашия праг!
Natural Lashes

Обслужване на клиенти

Създадохме този раздел за поддръжка, за да ви помогнем да получите незабавни отговори на най-честите въпроси, които сме получавали през годините.

Как мога да анулирам поръчка?

Благодарение на ефективността на логистичния поток, който сме внедрили, вашите поръчки се изпращат в рамките на няколко часа след изпращането. Изключение правят, разбира се, почивните дни и официалните празници, когато нашите партньори за доставка не работят.

Можете да анулирате поръчка, докато не бъде взета от куриера.

След като поръчката бъде взета от куриера, вече не е възможно да я анулирате. Разбира се, можете да я откажете, когато тя стигне до вас, но трябва да знаете, че когато откажете поръчка, вие прехвърляте върху нас задължението за заплащане на транспорта. Поради тази причина, в зависимост от хронологията на поръчките ви, след като поръчката е била отказана, възможността за възстановяване на сумата на куриера може да бъде ограничена. Все още ще можете да правите поръчки на нашия уебсайт, като ги заплатите предварително с вашата карта.

Ако трябва да анулирате поръчка, моля, попълнете формата по-долу:

Може също да се интересувате от:

•  Какъв е статусът на поръчката ми?
•  Какви са таксите за доставка?
•  Колко време отнема поръчката да пристигне?
•  Как мога да променя продуктите в поръчка?
•  Доставяте ли до други страни?
•  Как мога да изтрия или модифицирам продукти в пазарската количка?
•  Искам отново да видя списъка с въпроси