Създадохме този раздел за поддръжка, за да ви помогнем да получите незабавни отговори на най-честите въпроси, които сме получавали през годините.
Какъв е статусът на поръчката ми?
За да можем да намерим вашата поръчка, ни е необходим номерът на вашата поръчка. Номерът на поръчката се състои от 6 цифри и можете да го намерите както в имейла за потвърждение на поръчката, така и в SMS-а, който сте получили няколко минути след изпращане на поръчката.
Ако не можете да намерите номера на вашата поръчка, моля, напишете ни някои подробности за вашата поръчка във формата по-долу. Един от колегите от Digital Customer Service ще се опита да идентифицира поръчката и ще се свърже с вас с новини по имейл.
Може също да се интересувате от:
• Какви са таксите за доставка?
• Колко време отнема поръчката да пристигне?
• Как мога да анулирам поръчка?
• Как мога да променя продуктите в поръчка?
• Доставяте ли до други страни?
• Как мога да изтрия или модифицирам продукти в пазарската количка?
• Искам отново да видя списъка с въпроси