Създадохме този раздел за поддръжка, за да ви помогнем да получите незабавни отговори на най-честите въпроси, които сме получавали през годините.
Как мога да анулирам поръчка?
Благодарение на ефективността на логистичния поток, който сме внедрили, вашите поръчки се изпращат в рамките на няколко часа след изпращането. Изключение правят, разбира се, почивните дни и официалните празници, когато нашите партньори за доставка не работят.
Можете да анулирате поръчка, докато не бъде взета от куриера.
След като поръчката бъде взета от куриера, вече не е възможно да я анулирате. Разбира се, можете да я откажете, когато тя стигне до вас, но трябва да знаете, че когато откажете поръчка, вие прехвърляте върху нас задължението за заплащане на транспорта. Поради тази причина, в зависимост от хронологията на поръчките ви, след като поръчката е била отказана, възможността за възстановяване на сумата на куриера може да бъде ограничена. Все още ще можете да правите поръчки на нашия уебсайт, като ги заплатите предварително с вашата карта.
Ако трябва да анулирате поръчка, моля, попълнете формата по-долу:
Може също да се интересувате от:
• Какъв е статусът на поръчката ми?
• Какви са таксите за доставка?
• Колко време отнема поръчката да пристигне?
• Как мога да променя продуктите в поръчка?
• Доставяте ли до други страни?
• Как мога да изтрия или модифицирам продукти в пазарската количка?
• Искам отново да видя списъка с въпроси